Detta har hänt

Sedan senast:

  • medicinen hjälper och har lyft dimman från mitt huvud
  • fysiskt är jag så frisk som man kan bli. In your face, alla som menar att en överviktig människa inte kan vara frisk. Alla mina värden är perfekta.
  • mammografin gick bra. Inget misstänkt där.
  • psykiskt är jag inte frisk, men psykiatern som jag vrängde ut och in på mig inför ansåg att jag har alla möjligheter att bli det eftersom jag är motiverad och inte så hemskt illa däran. Nu ska vi se om FPA vill delta i terapin eller inte, men oberoende så blir det terapistart nån gång i vinter.
  • världens finaste Andreas fortsätter vara världens finaste
  • jag har börjat se på BoJack Horseman och tycker att det är konstigt men väldigt underhållande

En reaktion på ”Detta har hänt

  1. astrantiase

    Krya på dig. Jag hade ingen aning om att du mådde så dåligt. Jag hoppas du hittar tillbaka till dig själv. Jag skickar över kärlek i mängder till dig, du får säkert av din familj men jag skickar i alla fall.

Kommentera

