Tyger tyger burning bright

Jag sov på soffan i vardagsrummet medan vi höll på med renoveringen av vårt sovrum. Då sovrummet blev klart försökte jag flytta tillbaka dit, men min rygg hade vant sig vid den betydligt hårdare soffan och värkte alldeles hemskt då jag sov ett par nätter i den mjuka sängen. Alltså sover jag fortfarande på soffan (och vi ska köpa nya, hårdare bäddmadrasser så fort vi kommer hem efter jullovet).

Igår kväll satt tigern Worris i vardagsrummets dörröppning. Jag frågade Andreas om det var meningen att han skulle fortsätta sitta där.

”Jo. Han vaktar dig, för du är så värdefull.”

IMG_3528[1]
Worris.

Kommentera

