Hej 2016

Mina populäraste bilder på Instagram under 2015. Böcker, lego, verandan, sovrummet och lite jag.


Hejdå 2015. Det har varit ett konstigt år. Jag har varit trött, haft ångest, ätit psykofarmaka, gått upp i vikt, oroat mig över jobb och son och livet.
Samtidigt har jag känt mig bättre än någonsin på jobbet. Jag är BRA på det jag gör. Jag hoppas jag får fortsätta utveckla mitt kunnande där.

Jag har världens finaste familj som stöttar mig och bär då jag inte orkar.

Jag har ett underbart hus. En ljuvlig trädgård. Ibland känns det mer som en belastning än en lycka, men jag vill absolut inte vara utan det. Och nu har vi ju nästan renoverat klart.

2016 är välkommet. Jag ska gå i terapi, jag ska odla min trädgård, jag ska fortsätta läsa böcker och jag ska umgås med de jag tycker om. Och så ska jag åka till London.

2 reaktioner på ”Hej 2016

Kommentera

