We all got old at breakneck speed

Här är några av bilderna som jag tänker ta med till terapin. Jag slänger upp dem här utan desto mer förklaring. Bloggen är ju mest en anteckningsbok för mig själv numera. Ibland tänker jag att jag borde sätta allt bakom lösenord. Men samtidigt vill jag inte gömma undan mina tankar kring mig själv och mitt mående. Det är flera personer som sagt att de är glada att jag skriver så öppet om hur jag mår, både på FB och här i bloggen. Om ens en person tänker så är det kanske värt att hålla bloggen öppen.

071202-1

IMG_0002

IMG_3251

img_58201

5

img_86431

IMG_0469

En reaktion på ”We all got old at breakneck speed

Kommentera

