Tack!

Oj vilken respons jag fick på gårdagens inlägg! Tusen tack, ni som skrev kommentarer här, på Facebook och i privata meddelanden. Jag ska spara det som ni skrev och titta på alla fina ord nästa gång jag drabbas av tvivel och en känsla av att vara för mycket och för öppen. 

Och människor som säger att jag inspirerar dem att prata mer om hur de mår – jag bli tårögd och förstummad. 

I’ll just keep on keeping on then. Same procedure as every year. Jag har ju vänt ut och in på mig på nätet sedan år 2000, varför sluta nu. 

Här är ett par bonusbilder från trädgården:

Kommentera

