Semester

Nedräkning pågår. Jag påbörjar min semester om ganska exakt 25 minuter.

Jag har tre inbokade saker: Provinssirock, frissan och terapeuten. Ingen av sakerna kräver tidig väckning. Nästa gång väckarklockan ringer borde det alltså vara den 8 augusti. Oh yeah.

Då jag kommer hem ikväll tänker jag plocka bort e-post, facebook och twitter från telefonen. Messenger får vara kvar, och instagram vill jag inte avstå från. Men eftersom jag sköter jobbets sociala medier har jag svårt att stå emot impulsen att dela intressanta saker jag läser på twitter eller annanstans, och det enda sättet att undvika den frestelsen är att helt låta bli FB och twitter. Jag tror att jag annars också mår bättre om jag inte läser så mycket nyheter.

Så om nån vill veta var jag gör under semestern lönar det sig att kolla instagram. Sivoe heter jag där.

Trevlig sommar!

wxyubkjmeppxmqasllft

 

En reaktion på ”Semester

Kommentera

