Fem saker jag ser fram emot

Malin och Maria listade fem saker de ser fram emot i höst, och då det känns som en mycket lämplig sak såhär andra dagen på jobb så hänger jag på.

  1. Rom! Jag och Andreas åker till Rom på höstlovet. Vi ska se Vatikanmuseerna, och Elefantkyrkan (det är bådas favoritkyrka), och äta pizzaslice bredvid Pantheon, och försöka hitta tillbaka till glassbaren som hade världens godaste citronglass
  2. Stockholm i september. Jocki och jag ska se Red Hot Chili Peppers, och träffa vänner, och gå till SF-bokhandeln, och förmodligen äta kakor och dricka kaffe på Sundbergs konditori för det ska man göra då man är i Stockholm.
  3. Biffy! Jag ska se Biffy Clyro i Helsingfors 28.10!
  4. Marias bok Naondel! Jag har längtat efter att få återvända till den världen ända sedan jag läste den sista raden i Maresi.
  5. Bastilles nya skiva som kommer 9 september (det är ju snart!). Den första singeln Good Grief är jättebra:

Kommentera

