Sommarbilder

Jag har hållit på och sorterat mina sommarfotografier ett par dagar nu – det är ohållbart att ha över tusen foton på telefonen och en hel del har fått stryka på foten. Men några av de tusen bilderna får representera min/vår sommar i ett stort bildinlägg:

IMG_5145[1]
Det har blommat i trädgården.
IMG_5256[1]
Andreas har läst.
IMG_5303[1]
Vi har haft en regnbåge på gården.

IMG_5430
Vi har gått på festival och sett Biffy Clyro.

IMG_5414[1]
Terjärv har varit grönt och vackert.
IMG_5511[1]
Vi har sett rolig konst i Mänttä.
IMG_5888[1]
Jag har ätit kefir med müsli och bär varje morgon.
IMG_5586[1]
Jag har gråtit av glädje över Portugals vinst i EM.
IMG_5599[1]
Jag har läst ut fyra böcker.
IMG_5545[1]
Vi har fått ett nytt tak.
IMG_5750[1]
Vi har nästan rest till Italien då den internationella marknaden var i stan.
IMG_5784[1]
Jag har färgkoordinerat mitt gräsmattesittande.
IMG_5766[1]
Vi har fångat Pokémons.
IMG_5768[1]
Och sett på Stranger Things.
IMG_5803[1]
Ett flertal grisar har flyttat in hos oss, och vissa av dem har följt med till stranden.
IMG_5858[1]
Vi har sett en väldigt fin utställning på Wäiski.
IMG_5921[1]
Vi har besökt kyrkor.
IMG_5959[1]
Andreas har njutit på en strand i Pyhämaa.

Ellipsis
Vi har lyssnat väldigt mycket på Ellipsis.
IMG_5999[1]
Jag har stickat sockor och sett på OS.

2 reaktioner på ”Sommarbilder

Kommentera

