Jag, enligt A

Jag kapar helt sonika farsdagen och postar en egobetraktelse. Det ÄR ju ändå min födelsedag i morgon.

Vad säger mamma ofta till dig?
– Hmm, det vet jag inte.

Vad gör mamma glad?
– Biffy Clyro!

Vad gör mamma ledsen?
– Inget! Nä förresten, folk som måste sitta och tigga på gatan, då hon ser dem blir hon ledsen.

Hur får mamma dig att skratta?
– Då hon låtsas prata som mina kramdjur

Hur var mamma som barn?
– Vet inte. Säkert snäll.

Hur gammal är mamma?
– 42.

Hur lång är mamma?
– Vet inte. Kortare än pappa.

Vad tycker mamma om att göra?
– Läsa och sticka.

Vad gör mamma när du inte är med?
– Ser på tv-serier som jag inte får se.

Om mamma skulle bli berömd, vad skulle jag bli berömd för?
– Hon vill inte blir berömd! (Rätt)

Vad är mamma riktigt bra på?
– Att baka.

Vad jobbar mamma med?
– Vet inte säkert. Något med datorer och bilder?

Vilken är mammas favoritmat?
– Delhi Darbar (ja!)

När blir du stolt över mamma?
– När hon klarar dig riktigt bra i Minecraft.

Om mamma var en seriefigur, vem skulle jag vara?
– Bianca Castafiore! (Ojdå)

Vad brukar du och mamma göra tillsammans?
– Baka!

På vilket sätt är du och mamma lika?
– Jag tycker inte att vi alls är lika.

Vilka skillnader finns mellan dig och mamma?
– Mamma kan inte alls spela Magic, det kan jag.

Vad är mamma inte alls bra på?
– Kortspel.

Vilken är mammas favoritplats?
– Portugal tror jag?

Hur vet du att mamma älskar dig?
– För att hon är snäll.

En reaktion på ”Jag, enligt A

Kommentera

