Det bästa med min son, del en miljon

Jag nämnde tidigare i veckan för min son att det öppnat en ny restaurang i Åbo med västafrikansk inriktning.

Hans reaktion:

”Oj, jag har aldrig ätit afrikansk mat, det är säkert jättegott! När ska vi gå dit?”

Vi ska gå idag, efter skolan.

Men först ska jag prata med tant doktor om de piller jag äter för att bättra på mitt psykiska mående. Igår pratade jag med tant terapeut om mitt psykiska mående. Vi är väl alla rätt så överens om att jag mår ganska bra.

IMG_8438[1]
Den där fantastiska pojken.
Kommentera

